Tuesday, March 1, 2011

iny.♥





昨天
和烦人出去了
哈哈
可是很开心
我希望这感觉是真实的
实话一句
我很开心。


你在远方
我在原地
我想你
不知道今天的你
到底怎样了
一边是黑暗
一边却是天亮


你不会知道
你的力量有多大
你不会知道
你有多重要


我会等
我会忍
我会笑


when it's love you say it out loud those words
they never go away
and live on even when we're gone
what are words when you don't really mean them
when you say them


anywhere you go i'm here
anywhere you go i'll be there.


Chris Medina.

No comments:

Post a Comment