Saturday, March 27, 2010

体谅.


承诺

我对一个人的
真诚
我也清楚
也记得
我说过的承诺





只是

让我变了一个样

也不会是以前那个我






我曾经想过要很你
可是我懂没这个必要
朋友还是好






因为 你
我知道 对不起
不重要
我要的是
体谅








这个问题
讨厌
你会为了我而改变吗?
哈哈哈
我为什么那么苯
去问了这个问题
答案就更不想说了







就算要问
我该早点问







你很笨!
讨厌自己
可是
我爱你





have you ever been in love
been in love so bad
you do anything
to make them understand

have you ever had someone
steal your heart away
you give anything
to make them feel the same

have you ever search for words to get you in their heart
but you don't know what to say
and had you don't know where to start



she's the reason for the tears drop on my guitar.






你们让我失望了

还是要说恭喜
你们尽力了
我知道




No comments:

Post a Comment